Vragen over leerlingmateriaal?

Voor vragen over de toegang tot het leerlingmateriaal is uw distributeur het eerste aanspreekpunt.

VanDijk
t: 038 – 33 95 790
e: customeroperations@vandijk.nl

Iddink
t: 0318 – 622 978
e: support.digitaal@iddink.nl

OsingadeJong educatieve diensten
t: 0515 – 580081
e: dtdl@odj-edu.nl
Of via de digitale helpdesk op www.bookmasterweb.nl. De inloggegevens hiervoor zijn bekend bij coördinator DT.

Vragen over docentenmateriaal?

Neem contact op met de uitgever van de methode.

BeatsNbits
t: 0316 820993
e: info@beatsnbits.nl

Blink Educatie
t: 073 – 85 000 22
e: service.educatie@blink.nl

Edu’Actief
t: 0522 235 235 klantenservice
t: 0522 235 200 (administratie over bestellingen)
WhatsApp 06 466 744 42alleen tekstberichten)

Eisma Edumedia
t: 088 – 2944880
e: servicedesk@eisma.nl

Instruct
t: 0172 – 650983
e: instruct@instruct.nl

Malmberg
t: 073 – 628 87 66
e: helpdesk.vo@malmberg.nl

Noordhoff Uitgevers
t: 088 – 522 6888 of ga naar
www.mijnnoordhoff.nl

ThiemeMeulenhoff
t: 033 – 448 3600 of ga naar 
www.thiememeulenhoff.nl/contact

Uitgeverij Deviant
t: 033-4650560
e: servicedesk@studiemeter.nl of ga naar 
uitgeverij-deviant.nl/studiemeter/account-studiemeter/

Uitgeverij Essener
t: 075 – 6217291 
e: info@essener.nl of ga naar www.essener.nl/digitaal 

VO-digitaal
t: 0316 820993
e: info@vo-digitaal.nl

Vragen over LAS/ELO

Cloudwise
t: 085 273 3007
e: support@cloudwise.nl

itslearning
t: 053 – 4803130
e: support.nl@itslearning.com

Magister
t: 058-2987178
e: helpdesk.schoolmaster@iddinkgroup.com

OpenEdu
t: 040 255 14 58
e: helpdesk@openedu.nl of info@openedu.nl

Peppels.net Portfolio I ELO
t: 020 494 27 00
e: desk@peppels.net

Somtoday
t: 0570768112
e: servicedesk@som.today


Storingspagina's bij uitgeverijen

Storingspagina's  bij ELO-leveranciers en Kennisnet

  • Storingen bij itslearning

  • Storingen bij Kennisnet

  • Storingen bij Magister

  • Peppels.net communiceert over actuele storingen per e-mail.

  • Storingen bij SOMtoday

  • Threeships N@Tschool! communiceert over sofwarebugs in haar nieuwsbrieven. Hostingproblemen liggen altijd bij de school zelf omdat het lokaal gehost wordt.

Q&A

Is er ook zoiets als single log out bij Entree Federatie?
Nee, voorlopig is het advies: sluit als gebruiker al je browservensters en tabbladen om er verzekerd van te zijn dat je overal bent uitgelogd.

Toelichting: de voordelen van single sign on ken je vast: één keer inloggen op school en allerlei digitale leermiddelen openen als vanzelf. ‘Onder water’ controleert Entree Federatie of Surfconext of jij bent wie je zegt te zijn. Bij een geldige licentie, wordt er toegang verleend zonder opnieuw inloggen. Single log out ligt lastiger. De vraag is namelijk WAT moet er dan precies uitgelogd worden? Alles van één aanbieder. Of alles dat je open hebt staan vanaf Entree Federatie? Alles dat open staat in één browservenster? Of de hele browser? Bij meer gebruikers op één device is het risico op ongewenst afsluiten groot. Daarom is voorlopig het advies: sluit als gebruiker al je browservensters en tabbladen, om er verzekerd van te zijn dat je overal bent uitgelogd.